torsdag 10. november 2011

Me,myself and I

Hei.

Jeg Heter Cecilie og er ei Jente på 15 år som liker å ta bilder. Jeg satser på å bli fotograf, og hvis det ikke går, så vill jeg fortsatt ha det som en stor del av mitt liv. Det jeg liker best med å ta bilder, er at et bilde sier så utrolig mye! Man kan utrykke følser, sorger... ALT i et bilde. Det er bare fantasien som stopper deg. For et bilde sier mer en tusen ord.

Som de fleste andre så er jeg også utrolig glad i å vere sammen med vennene min. Og finne på koselige ting med de.

Jeg er 96 modell, og født den 24 Januar. Liker å finne på mye rart, en rampestrek i ny og ne. Ellers så er jeg ganske gal av meg, vill mange si. Men en god venn, som gir gode råd.

Det var litt som meg, nå kjenner dere meg en smule bedre. Men vi skal nok bli bedre kjent!

 Håper dere har en fin dag :) 
Vi snakkes!

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar